środa, 31 grudnia 2014

Słodkiego Nowego Roku!

Żegnamy grudzień i cały rok 1014 - dużo się działo, oby zostały dobre wspomnienia! Moje wspomnienia, jak zwykle, zapisane są na scrapach - tym razem, świątecznie i pachnąco, skrap o całej masie pierników.



Na lukier zużyłam prawie kilogram cukru pudru, ale jaka zabawa była z ozdabianiem!



A na scrapa zużyłam oczywiście papiery z kolekcji HoHoHolmes






Dziękujemy bardzo wszystkim Czytelnikom bloga i Klientom sklepu UHK Gallery za cały wspólny rok - mamy nadzieję, i tego życzymy Wam i sobie, że kolejny będzie jeszcze lepszy, ciekawszy i bardziej twórczy! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

3 komentarze:

  1. Ale świetne pierniczki :)))
    Wspaniałego Nowego 2015 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja pierniczę! :)
    świetny scrap, aż mi zapachniało tymi pierniczkami... wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń