wtorek, 12 stycznia 2016

Torebkowy albumik


Pewnie wszystcy chcielibyście mieć zawsze swoich bliskich obok siebie. Pod koniec roku posprzątałam trochę w portfelu. Wyrzuciłam stare wizytówki, różne nie potrzebne juz papierki... no i znalazłam dwie zdjęcia moich synów i męża. Nie posiadam portfel z folią, gdzie byłyby zdjęcia fajnie wyeksponowane, są tylko tak na szybko wrzucone i cząsto o nich zapominam. Więc zdecydowałam zrobić sobie minialbumik, który wmieściłby się do każdej, nawet mini torebki i mogłabym go nosić zawsze przy sobie.




Albumik składa się z 6 kółek o średnicy 7,7 cm połączonych metalowym kółkiem. Jest prosciutki.  Całość ozdobiona papierami z kolekcji Allo Allo. Do moich 4 chłopaków zawsze pasowała brązowo-koralowa kolorystyka.







I wy jak? Też nosicie zdjęcia członków rodziny w torebce?






W projekcie użyłam:



4 komentarze: