niedziela, 21 sierpnia 2016

Oh My Deer


Lubicie wnętrza w stylu skandynawskim? Mój najnowszy projekt z papieru to jeden ze znaków właśnie takich wnętrz - jeleń. I nie byle jaki. Długi czas grzebałam w papierach UHK Gallery, żeby wybrać ten właściwy. Wahałam się między brązowym Mateuszem i beżową Marylą, która wreszcie skradła moje serce. Poswieciłam jego wycinaniu i precyzyjnemu sklejaniu calą noc :) I tutaj wynik mojego dążenia - kwieciasty jeleń.







Do stworzenia takiej dekoracji trzeba mieć dużo cierpliwości, jeżeli jednak jak ja lubicie wycinać i sprawia wam to frajdę, pdf tutek tego papierowego trofeum TUTAJ.




Do stworzenia tego projektu użyłam 6 sztuk papieru Maryla, niestety nie ma go już na pólkach sklepu, można użyc zamiast niego cudownego papieru Ania:





7 komentarzy: