wtorek, 1 listopada 2016

choinka z "Winter in Avonlea" od Yume Art

Dzień dobry :)
W listopadzie, jak co roku rozpoczynamy cykl


 Na czas świąteczny zaprosiliśmy do współpracy
dwie fantastyczne gościnne projektantki :)

  
Dziewczyny - bardzo dziękuję, że zgodziłyście się na współpracę z nami :)
Nie mogę się już doczekać co ciekawego wyczarujecie :*

Listopad otwiera Yume Art!!!


Witajcie!
Przez jakiś czas będę Was gościnnie inspirować do tworzenia prac z papierami UHK Gallery.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za taką możliwość. :)

Jako swoją pierwszą pracę chciałabym Wam przedstawić śliczną choinkę wykonaną z kolekcji Winter in Avonlea. Do jej wykonania użyłam wszystkich arkuszy papierów i najróżniejszych wykrojników w kształcie listków. Całość poprzeplatałam kawałkami gazy, tasiemek, gałązek i uzupełniłam pomponikami, kryształkami, perełkami aby dodać choince blasku. Oprócz tego na listkach znalazł się brokat i pasta śniegowa. Na samym czubku oczywiście znajduje się gwiazdka pokryta brokatem.
Nieco uroku dodaje choince również jej pień, który wykonałam z powyginanej wierzbowej gałązki.






Wykorzystałam:



 Pozdrawiam ciepło :)

6 komentarzy: